1-555-645-324 Monday - Sunday 10:00 - 22:00
Kreatywna promocja strony na Facebooku

Kreatywna promocja strony na Facebooku

Obecnie, prowadzenie strony na Facebooku nie jest takie proste jak było jeszcze jeszcze do niedawna. Technologia, a co za tym idzie media społecznościowe zmieniają się właściwie z dnia na dzień. Cały czas przybywają nowe portale, jedne zdobywają większą popularność, inne natomiast nie wybijają się, odchodząc w zapomnienie. Zmiany i przeobrażenia widoczne są również w trendach jakie panują na najpopularniejszych dzisiaj stronach zrzeszających użytkowników z całego świata.

Jak zareklamować stronę na Facebooku?

pomysłowa promocja strony na facebookuOd wielu lat na pierwszym miejscu jeśli chodzi o popularność oraz wpływ na społeczeństwo wśród portali społecznościowych ma Facebook. Początkowo służył do komunikacji między osobami, jednak z czasem stał się czymś więcej niż medium, którego celem jest nawiązywanie kontaktów. Dzisiaj to potężne narzędzie reklamowe. Dzięki temu, że skupia miliony użytkowników, możliwe jest dotarcie do ogromnej liczby osób na całym świecie. Konto na Facebooku ma każda firma, mniejsza czy większa, z każdej branży. Ma to swoje plusy i minusy. Użytkownicy mają wybór, ale za to firm mają ogromną konkurencję. Jak w takim razie wybić się na Facebooku, tak aby wyróżnić się na tle innych firm, które prowadzą działalność w tej samej branży? Dzisiaj liczy się pomysłowa promocja strony na Facebooku.

pomysłowa promocja strony na facebookuJak to zrobić? Po pierwsze, jeśli dopiero zakładamy konto firmowe, trzeba pomyśleć o spójności wizerunkowej. Należy stworzyć logo, które przykuwa uwagę, najlepiej aby oddawało charakter danej firmy oraz atrakcyjne zdjęcie w tle, które będzie pasowało zarówno do grafiki profilowej, jak i tematyki profilu. Kolejnym krokiem jest dodanie niezbędnych informacji o firmie, takich jak opis działalności, dane kontaktowe oraz historia działalności. Jednak najważniejszym elementem, który przyciągnie nowych klientów oraz zatrzyma już obecnych są posty. Aby były one atrakcyjne, powinny być różnorodne. Nie wystarczy w każdym poście reklamować produkt lub usługę, warto rozważyć wprowadzenie treści o zróżnicowanym charakterze. Jeden post może być na przykład postem konkursowym, gdzie zadajemy pytania, a użytkownicy w zamian za nagrodę reagują – udostępniając post lub pisząc komentarz. Dzięki temu profil ma duże szanse trafić do większej grupy odbiorców.

Innym pomysłem mogą być ciekawostki związane z branżą, użytkownik ma szanse wtedy poczuć więź z firmą, ponieważ widzi, że profil nie jest tylko nastawiony na reklamę. Przedstawione wyżej pomysły to jedynie propozycje, opcji jest oczywiście dużo więcej, ograniczeniem jest jedynie nasza wyobraźnia.

Close Menu